URNIK JOGA JESEN / ZIMA 2021 / 22

"Ponedeljki se ujemajo s torki, 

in teden s celim letom, 

časa se ne da prerezati

s tvojimi izčrpanimi škarjami

in vsa imena dneva

so izprana v vodah noči.

Nihče si ne more lastiti imena Pedro, 

nihče ni Rosa ali Maria,

vsi smo prah ali pesek, 

vsi smo dež pod dežjem.

Pravili so mi o Venezuelah, O Čilih,

Paragvajih.

Sploh ne vem, kaj mi govorijo.

Jaz poznam le kožo zemlje in 

zanjo vem, da je brez imena." 

(Pablo Neruda)


Vabljeni, da se mi pridružite pri potovanju nazaj v ritme svoje zasebne divjine. Za nekaj gibov, za nekaj dihov, za nekaj utripov, pustimo za seboj svoje ime, splet namer, načrtov in podob, ki nas označujejo kot JAZ!


JOGA V DVORANI (***PCT***)

ŠD GIB ŠIŠKA (Drenikova 32, Šiška)

PONEDELJEK IN SREDA ......19.00 - 20.00 (začetna)

                                            ....20.00 - 21.30 (nadaljevalna)

STUDIO DO (Kolarjeva ulica 47, Bežigrad)

TOREK ..................................19.20 - 20.45 (nadaljevalna)

*** V dvoranah je število mest omejeno, zato pohitite s prijavami! PCT pogoj je obvezen. "V skladu z novimi ukrepi Vlade RS je izpolnjevanje PCT pogojev obvezno za vse udeležence športno rekreativne dejavnosti v zaprtih prostorih, ki so starejši od 15 let." Zato se bo v skladu z odlokom, od 30.8.2021 do preklica, izvajal »nadzor« nad izpolnjevanjem pogojev z neposrednim preverjanjem ob vstopu v objekt ali prostor.«

ŠD GIB: bojanayoga@gmail.com ali info@gib-sport.com (030 312 804)

STUDIO DO: bojanayoga@gmail.com ali info@jogado.com (070 772 713)

Prosimo, da zamujene obiske nadomeščate le na tisti lokaciji, kjer ste vpisani, saj gre za dva različna ponudnika. V primeru, da se ne počutite dobro ali smrkate, kašljate, raje ostanite doma in počivajte - to pomeni dovolj spanja v zatemnjeni sobi, čim manj branja, poslušanja radia in strmenja v TV ali računalnik.

***Vsi, ki se boste pridružili jogi z menoj v živo, za bonus dobite brezplačno zoom povezavo.***


JOGA PREKO ZOOM

PRIJAVE OBVEZNO na oba naslova: bojanayoga@gmail.com  in info@gib-sport.com

ČETRTEK: 19.00 (ob zadostnem številu prijav bo 2x tedensko)

***KARTA ZOOM je mesečna in zamujenih obiskov ni mogoče prenašati v naslednji mesec. Tudi posredovanje povezave drugim osebam, ki niso prijavljene, ni dovoljeno. Povezave se bodo spreminjale mesečno, zato se prijavite pravočasno.***

***Ker je poučevanje joge na daljavo zelo zahtevno, vabim samo tiste, katere sem vas imela priložnost opazovati v živo. Kdor se še ni srečal z mojim načinom, udeležbo prijazno odsvetujem.***

  • Naložim ZOOM aplikacijo,
  • nastavim kamerco (da te lahko tudi jaz vidim),
  • dobro prezračim prostor,
  • pripravim blazino in morda še druge pripomočke (dekica, kvader ali debele knjige ali wc papir),
  • vljudno se umaknem od ljudi, s katerimi bivam,
  • poskrbim, da moj želodec ni poln, preden začnem,
  • za vse ostalo naj poskrbita moja volja in dih.
                             foto: Slavko Vozelj

Preseganje svojih mej pomeni ponovno odkrivanje Sebe!



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

POLETNA JOGA V PARKU TIVOLI 2019

JOGA JESEN - ZIMA 2023/24

JOGA JE UMETNOST PREOBRAZBE