JOGA ZOOM TRETJI VAL


PRAKSA. PRAKSA. PRAKSA. IN VSE OSTALO BO PRIŠLO. 

ZAČETI ZNOVA. 

SPET IN SPET.

Zdi se, da se svet premika hitreje kljub neskončnim tednom izolacije, odpovedanih načrtov in dogodkov ter ob tem izliva še več dražljajev, tesnobe, negotovosti, ogorčenja... Iskreno, ni mi všeč. Tudi v meni obstaja en del mene, ki bi rad bil ves čas na površju in se vpletal v zanki drame zunanjega sveta. A vsakodnevna praksa (sadhana) mi pomaga, da se nenehno in predano, znova in znova, obračam vase in dopolnjujem svoj izčrpani jaz. Skrbim za svoj notranji ogenj, da ne dogori. Na tej poti sem, da se razvozlam, spustim pod površje in raziščem tisto, čemur sem se izogibala. Ko to razjasnim, se lahko ponovno pridružim drami zunanjega sveta, a ob tem ostajam v svojem središču, od koder lahko črpam prenovljeno moč in imam dostop do širšega pogleda, z manj navezanosti. Nauki življenja postanejo jasni: " predaj se, odpri se, pozornost na to, kar JE in kaj se ponuja v danem trenutku. 


Kajti, edina stvar, nad katero imam resnično moč, je moja notranja izkušnja. Predanost praksi pomeni sedeti v njenem ognju, se ob tem učiti, igrati in vanjo poglabljati.


Razvijanje in vzdrževanje domače prakse je za mnoge lahko izziv. Preden se znova srečamo iz oči v oči, iz giba v gib, iz vdiha v izdih, Vas vabim, da se mi pridružite vsak torek in četrtek ob 20.uri preko spletnega mesta ZOOM.

foto: Slavko Vozelj

***Ker je poučevanje joge na daljavo zelo zahtevno, vabim samo tiste, katere sem vas imela priložnost opazovati v živo. Kdor se še ni srečal z mojim načinom, udeležbo prijazno odsvetujem.***

  • Naložim ZOOM aplikacijo,
  • nastavim kamerco (da te lahko tudi jaz vidim),
  • dobro prezračim prostor,
  • pripravim blazino in morda še druge pripomočke (dekica, kvader ali debele knjige ali wc papir),
  • vljudno se umaknem od ljudi, s katerimi bivam,
  • poskrbim, da moj želodec ni poln, preden začnem,
  • za vse ostalo naj poskrbita moja volja in dih.

PRIJAVE: bojanayoga@gmail.com

PLAČILO: 20 eur / mesec pri ŠD GIB (030/312-804) 


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

JOGA JESEN - ZIMA 2023/24

POLETNA JOGA V PARKU TIVOLI 2019

JOGA NA STOLU